معایب تبدیل هارد اینترنال به اکسترنال
نوشته شده توسط : نازی

قبل از تبدیل دیسک سخت داخلی رایانه به دیسک سخت خارجی بررسی کنید
هرگز برای خرید جعبه تبدیل هارد داخلی به هارد اکسترنال عجله نکنید و حتماً مشکلات مختلف را از قبل بررسی کنید تا پس از آن با مشکلی روبرو نشوید.

در این مقاله به آنها پرداخته شده تا مطمئن شوید که هارد قدیمی شما توانایی تبدیل شدن به یک هارد اکسترنال را دارد.

ما چندین ویژگی از یک هارد داخلی را بررسی کرده ایم که اگر این ویژگی ها در هارد دیسک شما وجود داشته باشد و بتوانید آنها را شناسایی کنید ، می توانید از هارددیسک داخلی به هارد اکسترنال تبدیل کنید.

قبل از تبدیل هارد داخلی به هارد اکسترنال ، آن را تست کنید
برای تبدیل هارد داخلی خود به هارد اکسترنال ، باید از محکم بودن آن اطمینان حاصل کنید. در بعضی موارد ، ممکن است صداهایی از درایو دیسک سخت بشنوید ، مانند صدای ضربه زدن ، که ممکن است نشان دهد که یکی از اجزای داخلی هارد دیسک آسیب دیده است.

برای اطمینان از سالم بودن هارد دیسک خود ، باید آن را از نظر سلامت آزمایش کنید. برای این منظور ما از نرم افزار Crystal Disk Info استفاده می کنیم. برای دسترسی به سابقه هارد دیسک و سایر اطلاعات و تنظیمات خود می توانید این نرم افزار را بارگیری و نصب کنید.

اطلاعات و مشخصات درایو دیسک سخت را مشاهده کنید

پس از نصب برنامه ، اطلاعات کاملی مانند نوع اتصال به هارد دیسک ، شماره سریال ، سرعت ، استانداردها و قابلیت های هارد دیسک را نمایش می دهد.

یکی از ویژگی های این برنامه تست سلامت هارد است که اگر وضعیت هارد در برنامه خوب باشد ، به این معنی است که هارد شما از وضعیت خوبی برخوردار است ، اما اگر وضعیت هارد خوب نباشد و حالت قرمز مشاهده کند.

این بدان معناست که عمر این هارد دیسک به پایان رسیده است و شما باید به فکر خرید یک هارد دیسک جدید باشید.

اندازه دیسک سخت
هارد دیسک ها در دو اندازه استاندارد موجود هستند ، اندازه هارد دیسک های مکانیکی داخلی برای دسکتاپ ها 3.5 اینچ است و کمی بزرگتر از دیسک های سخت لپ تاپ هستند ، اما نسبتاً ارزان تر نیز هستند.

همچنین به دلیل مصرف برق بیشتر این هارددیسک ها ، به منبع تغذیه خارجی نیاز است. این بدان معنی است که اگر می خواهید این نوع هارد را به هارد اکسترنال تبدیل کنید

شما باید این ویژگی را در نظر بگیرید ، زیرا این نوع هارد دیسک باید به منبع تغذیه متصل شود.

اما اندازه هارد دیسک های مکانیکی لپ تاپ و همچنین حافظه SSD به 2.5 اینچ کاهش یافته است. می توان آنها را به اندازه یک گوشی هوشمند در نظر گرفت.

 





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: